News
Լրահոս
News
Հինգշաբթի
Հունիս 17
Տեսնել լրահոսը

Հայաստանում Beeline-ն անցկացնում է այս տարվա առաջին «Հաճախորդի օրը», որը նվիրված է նույնանուն միջազգային օրվան։ Ընկերության ղեկավար կազմի ավելի քան 60 ներկայացուցիչներ տարբեր ստորաբաժանումներից այցելելու են վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներ, աշխատելու են հաճախորդների հետ, լսելու են նրանց առաջարկներն ու ցանկությունները, և իհարկե, շնորհավորելու են Հաճախորդի օրվա առթիվ։

Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինն այսօր հաճախորդներին շնորհավորում էր Տիգրան Մեծ պողոտայի վաճառքի և սպասարկման գրասենյակում։ 

«Beeline-ում մենք «Հաճախորդի օր» ենք անցկացնում յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ, և արդեն որպես ավանդույթ տարվա առաջին Հաճախորդի օրը կապում ենք այս հիանալի տոնի հետ։ Ուզում եմ նշել, որ հենց այս ձևաչափն է մեզ օգնում բաժանորդներից ստանալ մեզ համար անհրաժեշտ հետադարձ կապը, որի շնորհիվ մենք բարելավում ենք մեր ծառայությունները, սպասարկումն ու աստիճանաբար դառնում ենք էլ ավելի պարզ, հարմար և մոտ մեր սիրելի հաճախորդներին», - նշեց Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը։

Բացի «Հաճախորդի օրից», որն անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ, հետադարձ կապի հավաքագրման համար ընկերությունը հաճախորդներին առաջարկում է գնահատականներ դնել գրասենյակներ կամ հաճախորդների սպասարկման կենտրոն դիմելուց հետո, ինչպես նաև SMS հարցումներ է անցկացնում այլ թեմաներով։ Հետադարձ կապի այդ միջոցների օգնությամբ անցած տարվա ընթացքում Beeline-ում ստացվել և մշակվել է ավելի քան 65 000 պատասխան։ Արդյունքում 11 առավել ակտիվ հաճախորդները հրավիրվել են ընկերության վարչական գրասենյակ, որտեղ նրանց համար անցկացվել է շրջայց ընկերությունում, այդ թվում և հաճախորդների սպասարկման կենտրոնում  և Beeline-ի կապի թանգարանում։

Նշենք, որ Beeline-ում «Հաճախորդի օրը» անցկացնում է 2016 թ-ից։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Ալեքսանդր Եսայանը որպես հիմնական զեկուցող մասնակցել է Reinvent by Renderforest 2021 կոնֆերանսին
Reinvent by Renderforest կոնֆերանսին այս տարի մասնակցեցին 40 խոսնակ և ավելի քան 1000 հյուրեր...
Հեռուստատեսային հաղորդիչ ցանցում պլանային պրոֆիլակտիկ աշխատանքներ կկատարվեն
«Հայաստանի հեռուստատեսային և ռադիոհաղորդիչ ցանց» ընկերությունը…
Բնակարանամուտ Արփի համայնքում. Տան շինարարությանն ուղղորդել է ռազմի դաշտից. ՎիվաՍել-ՄՏՍ
Վիվա-ՄՏՍ-ի աջակցությամբ Հայաստանի «Ֆուլեր տնաշինական կենտրոնի» կողմից իրականացվող բնակարանաշինության ծրագրի արդյունքում...
Հայկական երկրորդ ալիքի փոխտնօրեն. ՀՌՀ-ի գործողություններն անօրինական են ճանաչվել դատարանի հինգ որոշումներով
«Մենք գործ ունենք ոչ թե քաղաքական հետապնդման, այլ հանձնաժողովի կողմից պարտված դատական ​​գործերի համար հաշվեհարդար տեսնելու փորձի հետ...
Հայաստանում կաբելային ալիքներով հեռուստածրագրերի շուրջ 77 տոկոսը հեռարձակվում է ռուսերենով
«Ըստ այդմ, հեռուստահաղորդումների 77 տոկոսը հեռարձակվում է ռուսերեն, 7 տոկոսը` անգլերեն, 2 տոկոսը` այլ լեզուներով եւ միայն 14 տոկոսը` հայերեն...
ՀՌՀ. Հայկական հեռուստաալիքների անկախությունը նվազել է նրանց ֆինանսական վիճակի պատճառով
Ակնհայտ է, որ գումարները, որոնք նրանք ստանում են այդ ուժերից, ոչ մի կերպ հաշվի չեն առնվում․․․
Ամենաշատ