News
Լրահոս
News
Երեքշաբթի
Հուլիս 07
USD
484.35
EUR
547.07
RUB
6.74
ME-USD
0.02
Տեսնել լրահոսը

Հայաստանում Beeline-ն անցկացնում է այս տարվա առաջին «Հաճախորդի օրը», որը նվիրված է նույնանուն միջազգային օրվան։ Ընկերության ղեկավար կազմի ավելի քան 60 ներկայացուցիչներ տարբեր ստորաբաժանումներից այցելելու են վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներ, աշխատելու են հաճախորդների հետ, լսելու են նրանց առաջարկներն ու ցանկությունները, և իհարկե, շնորհավորելու են Հաճախորդի օրվա առթիվ։

Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինն այսօր հաճախորդներին շնորհավորում էր Տիգրան Մեծ պողոտայի վաճառքի և սպասարկման գրասենյակում։ 

«Beeline-ում մենք «Հաճախորդի օր» ենք անցկացնում յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ, և արդեն որպես ավանդույթ տարվա առաջին Հաճախորդի օրը կապում ենք այս հիանալի տոնի հետ։ Ուզում եմ նշել, որ հենց այս ձևաչափն է մեզ օգնում բաժանորդներից ստանալ մեզ համար անհրաժեշտ հետադարձ կապը, որի շնորհիվ մենք բարելավում ենք մեր ծառայությունները, սպասարկումն ու աստիճանաբար դառնում ենք էլ ավելի պարզ, հարմար և մոտ մեր սիրելի հաճախորդներին», - նշեց Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը։

Բացի «Հաճախորդի օրից», որն անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ, հետադարձ կապի հավաքագրման համար ընկերությունը հաճախորդներին առաջարկում է գնահատականներ դնել գրասենյակներ կամ հաճախորդների սպասարկման կենտրոն դիմելուց հետո, ինչպես նաև SMS հարցումներ է անցկացնում այլ թեմաներով։ Հետադարձ կապի այդ միջոցների օգնությամբ անցած տարվա ընթացքում Beeline-ում ստացվել և մշակվել է ավելի քան 65 000 պատասխան։ Արդյունքում 11 առավել ակտիվ հաճախորդները հրավիրվել են ընկերության վարչական գրասենյակ, որտեղ նրանց համար անցկացվել է շրջայց ընկերությունում, այդ թվում և հաճախորդների սպասարկման կենտրոնում  և Beeline-ի կապի թանգարանում։

Նշենք, որ Beeline-ում «Հաճախորդի օրը» անցկացնում է 2016 թ-ից։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
«Ուրախ շաբաթ-կիրակի». «Ռոստելեկոմը» հանդես է գալիս նոր բաժանորդամետ առաջարկով
Այս առավելություններից կարող են օգտվել բոլոր այն բաժանորդները, որոնք ընկերության կողմից սահմանված ժամկետում բարեխղճորեն կվճարեն...
Beeline-ը բարելավում է բիզնեսի համար նախատեսված PRO սակագնային փաթեթները
Beeline-ը, ինչպես շատ բիզնեսներ, անցել է հեռավար աշխատանքի, եւ մենք սեփական փորձից գիտենք, թե բիզնեսն այժմ ինչ պահանջարկ ունի...
Ամուր թիմ՝ հաջողակ բիզնես. «Ռոստելեկոմը» ներկայացնում է արտկարգ իրավիճակը թիմային աշխատանքով հաղթահարելու պատմությունը
Այս ամբողջ ընթացքում ընկերությունը բարելավել է հաճախորդների սպասարկմանը և աշխատանքի արդյունավետ կառավարմանն ուղղված մի շարք ծառայություններ…
Կառավարությունը օրակարգից հանել է 11 հեռուստաընկերությունների գումար հատկացնելու հարցը
Ըստ հիմնավորման՝ հեռուստաընկերություններն առանց կառավարության կամ պարետատան պարտադրանքի առողջապահական կանոնների պահպանման…
Ես ինձ Հայաստանի մի մասնիկ եմ զգում. Անդրեյ Պյատախին (ֆոտո)
Բոլոր հաջողություններս ունեն մեկ գաղտնիք. սովորել, սովորել, սովորել...մշտապես...
Ericsson-ը եւ Team Telecom Armenia-ն Հայաստանում կկառուցեն աշխարհի լավագույն ցանցերից մեկը
Հայկ Եսայանը շնորհակալություն հայտնեց , նշելով, որ վաղվա առաջադեմ լուծումների ներդրումը Հայաստանում վստահաբար...