News
Լրահոս
News
Շաբաթ
Նոյեմբեր 28
USD
508.21
EUR
605.94
RUB
6.7
ME-USD
0.01
Տեսնել լրահոսը

Հայաստանում Beeline-ն անցկացնում է այս տարվա առաջին «Հաճախորդի օրը», որը նվիրված է նույնանուն միջազգային օրվան։ Ընկերության ղեկավար կազմի ավելի քան 60 ներկայացուցիչներ տարբեր ստորաբաժանումներից այցելելու են վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներ, աշխատելու են հաճախորդների հետ, լսելու են նրանց առաջարկներն ու ցանկությունները, և իհարկե, շնորհավորելու են Հաճախորդի օրվա առթիվ։

Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինն այսօր հաճախորդներին շնորհավորում էր Տիգրան Մեծ պողոտայի վաճառքի և սպասարկման գրասենյակում։ 

«Beeline-ում մենք «Հաճախորդի օր» ենք անցկացնում յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ, և արդեն որպես ավանդույթ տարվա առաջին Հաճախորդի օրը կապում ենք այս հիանալի տոնի հետ։ Ուզում եմ նշել, որ հենց այս ձևաչափն է մեզ օգնում բաժանորդներից ստանալ մեզ համար անհրաժեշտ հետադարձ կապը, որի շնորհիվ մենք բարելավում ենք մեր ծառայությունները, սպասարկումն ու աստիճանաբար դառնում ենք էլ ավելի պարզ, հարմար և մոտ մեր սիրելի հաճախորդներին», - նշեց Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը։

Բացի «Հաճախորդի օրից», որն անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ, հետադարձ կապի հավաքագրման համար ընկերությունը հաճախորդներին առաջարկում է գնահատականներ դնել գրասենյակներ կամ հաճախորդների սպասարկման կենտրոն դիմելուց հետո, ինչպես նաև SMS հարցումներ է անցկացնում այլ թեմաներով։ Հետադարձ կապի այդ միջոցների օգնությամբ անցած տարվա ընթացքում Beeline-ում ստացվել և մշակվել է ավելի քան 65 000 պատասխան։ Արդյունքում 11 առավել ակտիվ հաճախորդները հրավիրվել են ընկերության վարչական գրասենյակ, որտեղ նրանց համար անցկացվել է շրջայց ընկերությունում, այդ թվում և հաճախորդների սպասարկման կենտրոնում  և Beeline-ի կապի թանգարանում։

Նշենք, որ Beeline-ում «Հաճախորդի օրը» անցկացնում է 2016 թ-ից։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
«Արմենիա TV»-ի եթերի 95 տոկոսը մեր սեփական հաղորդումներն են. «Ժամը» լրատվականը ամենաշատ դիտվողն է. Արտակ Ալեքսանյան
Վերջին 7 տարիների ընթացում «Արմենիա» հեռուստաընկերությունը հանդիսացել է բացարձակ առաջատար վարկանիշի առումով...
Ուժեղ լրատվական ծառայությունը «5-րդ ալիք»-ին բնութագրող առանցքային հատկանիշներից մեկն է. Հարություն Հարությունյան
2018 թվականին վերանվանվելով «5-րդ ալիք» հեռուստաընկերություն, իր գործունեության ընթացքում շոշափելի արդյունքներ է գրանցել՝ անհամեմատ...
Մենք «Արմնյուզը» դարձնելու ենք համահայկական հեռուստաալիք. Աբրահամ Գասպարյան
Նրա խոսքով, հեռուստաընկերության կոնտենտի 75 տոկոսը եղել է պաշտոնական, պետական լրատվության ներկայացումը...
Հայաստանը Ռուսաստանի հետ կկնքի պայմանագիր հեռուստահեռարձակման վերաբերյալ. ՀՌՀ
Անկախ նրանից, թե ով կլինի իշխանությունը, կհաղթեն այն TV-ները, որոնք կտան ավելի լավ ծրագիր…
Փոփոխվել է «ՎԵՈՆ Արմենիա» ՓԲԸ-ի իրավաբանական անվանումը․ նոր անվանումն է «Տելեկոմ Արմենիա» ՓԲԸ
Անվանափոխությունը պետական գրանցում է ստացել 2020 թ. նոյեմբերի 16-ին…
«Կստեղծենք հայկական տեխնոլոգիական հրաշք՝ ի նպաստ հայրենիքի». Հայկ Եսայանը՝ «ՎԵՈՆ Արմենիան» ձեռք բերելու գործարքի մասին
ԹԻՄ (Տելեկոմ Արմենիա) հայտարարությունը ՎԵՈՆ Արմենիան ձեռքբերելու վերաբերյալ...