Instagram-ը ներկայացրել է նոր գործիքներ, որոնք թույլ են տալիս մարդկանց իրենց հրապարակած տեսանյութերով փող աշխատել, հայտնում է Reuters-ը։
Instagram-ը, որը նպաստում է համագործակցությանը ձեռնարկությունների եւ հանրահայտ օգտատերերի միջեւ, որոնց վճարում են իրենց հաշիվներում ապրանքների գովազդման համար, կսկսի թույլատրել այդ օգտատերերից ոմանց «նշաններ» վաճառել իրենց երկրպագուներին՝ իրական ժամանակում տեսանյութի հեռարձակման ժամանակ։ Հավելվածը նաեւ գովազդ կցուցադրի IGTV-ում, որից եկամտի 55%-ը կուղղվի տեսահոլովակները ստեղծողներին։
Նոր գործիքները փորձարկող օգտատերերի թվում են՝ Ավանի Գրեգը, Էյթան Բերնաթը եւ Սալիս Ռոուզը՝ ծագող աստղեր, որոնք իրենց հետեւորդների մեծ մասին գրավել են սոցիալական TikTok տեսանյութերով։
Instagram-ը տրամադրել է նման գործառույթներ, որոնք թույլ են տալիս ազդեցիկ անձանց օգուտ քաղել իրենց երկրպագուներից։
Instagram-ի գլխավոր օպերացիոն տնօրեն Ջասթին Օսոֆսկին ասել է, որ «նշանները» հաջորդ ամիս կվաճառվեն 0,99, 1,99 եւ 4,99 դոլարով՝ սկսելով մի քանի տասնյակ օգտատերերից։ Նա հայտնել է, որ Instagram-ը դեռեւս չի առաջարկի բացառիկ կոնտենտի բաժանորդագրություններ։
Օսոֆսկիի խոսքերով՝ իրենք նաեւ չեն ձգտել հարթակի կողմը գրավել լիցենզավորված օրիգինալ կոնտենտով հայտնի գործիչների։ «Մենք փորձում ենք ստուգել մարդկանց եւ ստեղծողների միջեւ ուղիղ ներդրման այս մոդելը, եւ այդ ժամանակ մենք կհասկանանք ինչպես զարգանալ հետագայում»,- ասել է նա։