News
Լրահոս
News
Շաբաթ
Հուլիս 27
Տեսնել լրահոսը


Հայաստանի իշխանությունները խոսել են իրավահավասարության և փոխադարձության շրջանակներում ինքնիշխանության և իրավասության սկզբունքի հիման վրա տարածաշրջանային հաղորդակցությունները բացելու պատրաստակամության մասին, Ադրբեջանը, փաստորեն, չհրաժարվեց նման մոտեցումից։ Այդ մասին ամենշաբաթյա ճեպազրույցում հայտարարել է ՌԴ ԱԳՆ պաշտոնական ներկայացուցիչ Մարիա Զախարովան։

«Այս թեման նախապես մանրամասն քննարկվել է եռակողմ աշխատանքային խմբի ձևաչափով, որը համանախագահում էին Ռուսաստանի Դաշնության, Հայաստանի և Ադրբեջանի փոխվարչապետները։ Ցավոք, այս աշխատանքը հիմա կանգ է առել մեր հայ գործընկերների դիրքորոշման պատճառով։ Ինչ վերաբերում է հայտարարության այն կետին, որը վերաբերում է ՌԴ ԱԴԾ սահմանապահ ծառայության վերահսկողությանը Մեղրիի երթուղու վրա, ապա դա տրամաբանական է թե՛ երթեւեկության օպտիմալ կազմակերպման, թե՛ տնտեսական տեսակետից։ Ռուս սահմանապահներն արդեն տեղակայված են Սյունիքի մարզի հարավում, նրանք պաշտպանում են Հայաստանի և Իրանի սահմանը»,- ասել է Զախարովան։

Նա նաև հայտարարեց, որ ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի առաջարկած «խաղաղության խաչմերուկ» նախագիծը այլընտրանք չէ Մեղրիին կամ այլ երթուղուն:

«Ինչ վերաբերում է ոչ տարածաշրջանային խաղացողներին, ապա Հարավային Կովկասում հաղորդակցությունների ապաշրջափակմանը օգնելու նրանց դժկամությունը բացատրվում է բացառապես քաղաքական իրավիճակի նկատառումներով:

Նրանք շահագրգռված չեն Հայաստանի և Ադրբեջանի փոխկապակցվածության մեծացմամբ միմյանց հետ, իրենց հարևանների հետ, նրանք ձգտում են կտոր-կտոր անել տարածաշրջանը, ներկայանալ այնտեղ, իրենց շահերը՝ չմտածելով ուրիշների մասին։ Դե, և այդպիսով խորացնել հակասությունները երկրների միջև»,- ասել է նա։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   English and Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
«Միջին միջանցքը» չի դառնա Չինաստանը Եվրոպային կապող գլխավոր ուղին, բայց դրա դերն ավելին կլինի, քան առաջ․ Վաչե Գաբրիելյան
Միացյալ Նահանգները, նկատում է Գաբրիլեյանը, աշխարհաքաղաքական նպատակներ ունի Հարավային Կովկասում, ոչ թե տնտեսական, և Հայաստանը պետք է անպայման հաշվի առնի տարածաշրջանային խաղացողներին՝ հատկապես Իրանին․․․
Տավուշի ավտոճանապարհների վիճակը կբարելավվի. Հայտնի է՝ որ ճանապարհների մասին է խոսքը
դրանք առաջնահերթության կարգով ներկայացվել են ՀՀ կառավարություն՝ հրատապ իրականացվող ծրագրերի ցանկում ընդգրկելու նպատակով...
2025թ. Հյուսիս-հարավ ճանապարհի՝ Երևան-Գյումրի հատվածն ամբողջությամբ կառուցված կլինի. Սանոսյան
Հաջորդը 34 կմ է, որը նախատեսված է ավարտել 2025թ. ամռանը, հաջորդ կտորը 18.7 կմ է...
Հայաստանը 200 մլն դոլարի վարկ կստանա՝ Հյուսիս-Հարավի Քաջարանի 7 կմ-անոց թունելի կառուցման համար
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հուլիսի 25-ի նիստում հավանություն տվեց Հայաստանի...
17 կամուրջ, 2 թունել, 32 կմ ճանապարհ. Հյուսիս-հարավ ճանապարհի Քաջարան-Ագարակ հատվածի կառուցման մանրամասները (վիդեո)
Ծրագիրը կյանքի է կոչվում Հայաստանի Հանրապետության և Եվրասիական զարգացման բանկի Կայունացման...
Վինսենթ Լելուփը ծանոթացել է Հյուսիս-հարավ ճանապարհի շինարարության ծավալներին
Այսօր «Ճանապարհային դեպարտամենտ» հիմնադրամում քննարկումները շարունակվում են։ Ներկայացվում են շինհրապարակում առկա խնդիրների‚ կողմերի...
Ամենաշատ
Ֆոտոռեպորտաժներ