![](img/news/81/51/42/default.jpg)
Կոլորադոյի նահանգի Պուեբլո քաղաքի ENSCO Proving Ground փորձադաշտում ջրածնային վառելիքով աշխատող Flirt H2 գնացքը նոր համաշխարհային ռեկորդ է սահմանել առանց լիցքավորման ամենաերկար հեռավորությունն անցնելու համար: Stadler Rail-ի շվեյցարացի ինժեներների մտահղացումը 2803 կմ ճանապարհ է անցել 46 ժամում: Նվաճումը գրանցվել է Գինեսի ռեկորդների գրքում, գրել է «Տեխկուլտը»։
Ռեկորդային գնացքը կառուցվել է ստանդարտ մոդելի հիման վրա, որը պատվիրել է Կալիֆորնիայի Սան Բերնարդինո շրջանի տրանսպորտային վարչությունը: Փաստաթղթերի համաձայն՝ այն կարող է զարգացնել 125 կմ/ժ արագություն և մեկ լիցքավորմամբ անցնել 460 կմ։ Անհայտ է, թե ինչ ռեժիմով է գնացքը շարժվել փորձարկման վայրում և ինչ ծանրաբեռնվածությամբ. մեքենան կարող էր լրամշակվել՝ ռեկորդ սահմանելու համար։
Նույն ընկերությունը նախորդ ռեկորդը սահմանել էր 2021 թվականին, երբ նրա ջրածնային գնացքը 224 կմ անցավ Բեռլինից Վառնեմյունդե, թեև հեռահարությունը գնահատվել էր ընդամենը 80 կմ: Stadler Rail-ից գնացքները բաղկացած են գնացքի երկու կողմերում գտնվող երկու մոտորանոց վագոններից, որոնց միջև կա ջրածնի և վառելիքի բջիջների մատակարարմամբ գործող վագոն։ Նրանք արտադրում են էլեկտրաէներգիա, որը սնուցում է բոլոր համակարգերը։
Ջրածնային գնացքի դիզայնը նախատեսված է առավելագույն ինքնավարության հասնելու համար: Նման գնացքները նախատեսված են հեռավոր և դժվարամատչելի վայրերում աշխատելու համար, որտեղ ձեռնտու չէ էլեկտրիֆիկացնել ամբողջ երկաթուղին։ Հաղորդվում է, որ ընկերությունն արդեն ստացել է 15-ը իտալական փոխադրողների համար կառուցելու պատվերներ, կան նաև պայմանագրեր Կալիֆոռնիայի համար: