News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Ապրիլ 26
Տեսնել լրահոսը

Չինաստանում ավարտին են հասցրել ծովային նեղուցի վրայով աշխարհի ամենաերկար ծովային երկաթուղային-ավտոմոբիլային կամրջի հիմնական կառուցվածքի շինարարությունը:

Xinhua-ի հաղորդմամբ՝ այսօր առռավոտյան շինարարները տեղադրել են այդ մասշտաբային կառույցի 473 տոննա քաշով վերջին հեծանը:

Խոսքը կամրջի մասին է, որը Ֆուչժոու (գտնվում է Ֆունցզյանի արեւելյան նահանգում) քաղաքը կմիացնի Պինտան կղզային գավառի հետ: Երկհարկ կառուցվածքի երկարությունը կկազմի 16,3 կմ: Վերջին մակարդակում կտեղակայվի 6-գոտիանոց ճանապարհը, որը նախատեսված կլինի դրա վրայով ժամում մինչեւ 100 կմ արագությամբ երթեւեկության համար: Իսկ ստորին մակարդակը նախագծված է երկաթուղային տրանսպորտի համար, որի թույլատրելի արագությունը կկազմի ժամում 200 կմ արագություն:

Կամրջի կառուցումը սկսվել է 2013-ի նոյեմբերին, ներդրումների ընդհանուր ծավալը գնահատվում է 10,9 մլրդ յուանի (մոտ 1,5 մլրդ դոլար) չափով: Կամուրջը կշահագործվի 2020-ի առաջին կեսից, հաղորդում է ՏԱՍՍ-ը: 

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
5,3 մլրդ դրամ հատկացվեց մոտ 26,2 կմ ճանապարհի նորոգման և 19 օբյեկտի կառուցման ավարտի համար
ՏԿԵՆ-ի միջոցներից 3,6 միլիարդ դրամ, իսկ ընդհանուր ճանապարհների համար հատկացված...
ՏԿԵ փոխնախարարի և ԱԶԲ պատվիրակության քննարկման առանցքում է եղել Հյուսիս-հարավի Սիսիան-Քաջարան հատվածի կառուցման ծրագիրը
Կողմերը քննարկել են երկկողմ փոխգործակցության ընդլայնման հնարավոր...
Լարսը փակ է բեռնատարների համար
Փրկարար ծառայությունը տեղեկացնում է, որ ՀՀ տարածքում կան փակ ավտոճանապարհներ…
ԱԶԲ ներկայացուցիչների հետ քննարկվել են Հյուսիս-հարավի՝ հարավային հատվածում նախատեսվող ծրագրերը
«Ճանապարհային դեպարտամենտ» հիմնադրամում ապրիլի 16-ին տեղի է ունեցել...
Դեսպանը Հայաստանն անվանել է «Իրանի շնչուղին դեպի հյուսիս»
Դեսպանը պարզաբանեց, որ Իրանը Հայաստանը դիտարկում է ոչ միայն որպես երեք միլիոնանոց շուկա, այլև որպես հարթակ...
Իրանի դեսպանի հետ քննարկվել է տարանցիկ բեռնափոխադրումների համար ճանապարհային հարկերը զրոյացնելու հարցը
Փոխնախարարը շնորհակալություն է հայտնել երկկողմ արդյունավետ համագործակցության համար…
Ամենաշատ