News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Օգոստոս 07
USD
485.18
EUR
575.37
RUB
6.62
ME-USD
0.02
Տեսնել լրահոսը

Բրիտանիայի կառավարությունը պետք է նոր միջոցներ ներդնի թվային գովազդում տեխնոլոգիական հսկաներ Google-ի եւ Facebook-ի գերխշխանությունը ստուգելու համար։ Այս մասին հայտարարել է Մրցակցության եւ շուկաների բրիտանական գործակալությունը (CMA)։

Թեեւ ծառայությունները, որ մատուցում են ամերիկյան ընկերությունները, «բարձր են գնահատվում» սպառողների եւ փոքր ձեռնարկությունների կողմից՝ առավել լայն լսարան ընդգրկելու համար, նրանք իրենց վրա են վերցրել թվային գովազդի վրա Մեծ Բրիտանիայի ծախսերի մոտ 80%-ը, որը 2019թ․ կազմել է 14 մլրդ ֆունտ սթեռլինգ։ «CMA-ն մտահոգված է նրանով, որ այդ ընկերությունները շուկայում ստացել են այնպիսի անհասանելի դիրքեր, որ մրցակիցներն այլեւս չեն կարող հավասար պայմաններում մրցակցել»,- ասել է CMA-ն։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   English and Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը