News
Լրահոս
News
Հինգշաբթի
Դեկտեմբեր 07
USD
403.1
EUR
434.94
RUB
4.35
Տեսնել լրահոսը

Բրիտանիայի կառավարությունը պետք է նոր միջոցներ ներդնի թվային գովազդում տեխնոլոգիական հսկաներ Google-ի եւ Facebook-ի գերխշխանությունը ստուգելու համար։ Այս մասին հայտարարել է Մրցակցության եւ շուկաների բրիտանական գործակալությունը (CMA)։

Թեեւ ծառայությունները, որ մատուցում են ամերիկյան ընկերությունները, «բարձր են գնահատվում» սպառողների եւ փոքր ձեռնարկությունների կողմից՝ առավել լայն լսարան ընդգրկելու համար, նրանք իրենց վրա են վերցրել թվային գովազդի վրա Մեծ Բրիտանիայի ծախսերի մոտ 80%-ը, որը 2019թ․ կազմել է 14 մլրդ ֆունտ սթեռլինգ։ «CMA-ն մտահոգված է նրանով, որ այդ ընկերությունները շուկայում ստացել են այնպիսի անհասանելի դիրքեր, որ մրցակիցներն այլեւս չեն կարող հավասար պայմաններում մրցակցել»,- ասել է CMA-ն։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   English and Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
ԲՏԱ նախարարը Կահիրեում ներկայացրել է ոլորտի զարգացման ռազմավարությունը
Մոխթար Աբդելլաթիֆին իր հերթին ներկայացրել է Արաբական…
500-ից ավելի միջազգային ՏՏ փորձագետներ կժամանեն Երևան՝ Harmony Meetup 4.0 համաժողովի
Չորս օրվա ընթացքում համացանցի նոր դարաշրջանի՝ web3 հայեցակարգի միջազգային ջատագովները, տեխնոլոգիական նորարար լուծումների հեղինակները...
Գիտնականները մարդկային բջիջներից մանր կենդանի ռոբոտներ են ստեղծել
Թաֆթսի համալսարանի և Հարվարդի համալսարանի Վիսա ինստիտուտի թիմն իրենց գյուտն անվանել է անթրոպոռոբոտ
Թուրքական հաքերները երեկ կոտրել են krtadarak.am կայքի էջը եւ տեղադրել Թուրքիայի դրոշը. Մարտիրոսյան
Մարտիրոսյանը նշեց, որ չի կարող ասել, թե անվտանգության հետ կապված ինչ խնդիր է եղել կայքի հետ կապված…
ԲՏԱ նախարարության հետ ակտիվ քննարկումների փուլում ենք. Amazon web services-ի ներկայացուցիչը՝ Նիկոլ Փաշինյանին
Վարչապետն ընդունել է Amazon web services ընկերության տարածաշրջանային երկրների հանրային քաղաքականության գծով ղեկավարին...
Yandex Go-ն «Առատաձեռն նոյեմբերի» արդյունքներով 3 միլիոն դրամ կփոխանցի Հայաստանի բարեգործական կազմակերպություններին
Որքան երկար երթուղի և շատ ուղևորություն, այնքան մեծ ներդրում...
Ամենաշատ