News
Լրահոս
News
Շաբաթ
Փետրվար 24
Տեսնել լրահոսը

Եթե Ադրբեջանը փակի Գորիս-Կապան ճանապարհը, ապա մենք արդեն երկու կողմից չենք արգելափակվի, ինչպես նախկինում էր, այլ երեք, ինչը կաթվածահար կանի Հայաստանի տնտեսությունը: Այս մասին NEWS.am-ի թղթակցի հետ զրույցում ասաց տնտեսագետ Կառլեն Խաչատրյանը:

Նրա խոսքով՝ ամբողջ հույսը կդրվի Վրաստանի տարածքով ճանապարհի վրա, որը միշտ չէ, որ կանխատեսելի վարք է դրսեւորել:

Փորձագետը Իրանի հետ սահմանը փակելու հաշվին Թուրքիայի հետ սահմանը բացելու գաղափարն անհեռանկար է համարում:

«Մենք Իրանի հետ միասին հետապնդում ենք ընդհանուր աշխարհաքաղաքական շահեր` թուրք-ադրբեջանական տանդեմին հակադրվելու առումով: Իմ կարծիքով, Հայաստանի ներկայիս իշխանությունները Ադրբեջանին ու Թուրքիային որպես սպառնալիք չեն դիտարկում: Ընդհակառակը, նրանք փորձում են համոզել հանրությանը, որ անհրաժեշտ է ոչ միայն խաղաղ գոյակցել նրանց հետ, այլեւ խորացնել տնտեսական համագործակցությունը»,- հավելեց նա:

Կառլեն Խաչատրյանը նշեց, որ Գորիս-Կապան ճանապարհին առկա իրավիճակը լուրջ խնդիր է ներկայացնում Հայաստանի տնտեսության համար, քանի որ բեռնափոխադրումները կթանկանան, իսկ Իրանից ներմուծվող ապրանքների գները կբարձրանան:

«Այստեղ մենք կբախվենք Իրանի հետ առեւտրաշրջանառության կրճատման վտանգի հետ: Մենք պետք է գիտակցենք, որ խոսքը միայն իրանական ծագման ապրանքների մասին չէ: Այսօր Ասիայից Հայաստան ապրանքների ներմուծման երկու ծովային ուղի կա` վրացական Փոթին եւ իրանական Աբբասը (Բանդար Աբասի նավահանգիստ - խմբ.): Բեռնափոխադրողներն ասում են, որ Փոթիից ճանապարհը հատելը թանկանում է, իսկ ներկրողներն Ասիայից ապրանք ներմուծելիս նախընտրում են իրանական նավահանգիստը: Փաստորեն, Ադրբեջանի գործողությունների արդյունքում կասկածի տակ է դրվում վրացական ուղղության այլընտրանքը, քանի որ այս ճանապարհով փոխադրումները նույնպես թանկանում են: Դա կարող է հանգեցնել այնտեղից ներմուծվող ապրանքների պակասի եւ գների բարձրացման: Բացի այդ, տարբեր պատճառներով (եղանակային, քաղաքական եւ այլ), երբեմն անհնար է ապահովել վրացական ուղղությամբ անխափան բեռնափոխադրումներ»,- եզրափակեց փորձագետը:

 

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Ամենաշատ