News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Ապրիլ 26
Տեսնել լրահոսը

 «Ամերիաբանկը» մի շարք շատ հարմար թվային ծառայություններ է առաջարկում: Այս մասին հոկտեմբերի 28-ին լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ասաց «Ամերիաբանկի» գլխավոր տնօրեն Արտակ Հանեսյանը։

Նա անդրադարձավ «Սմարթ հաշիվ» համակարգին, որը ՀՀ քաղաքացի հանդիսացող ֆիզիկական անձանց հնարավորություն է տալիս առցանց հաշիվ բացել՝ առանց բանկի մասնաճյուղ այցելելու։

«Մենք նաեւ օգտագործել ենք փոքր եւ միջին բիզնեսի վարկավորման էկոհամակարգը։ Սա ամբողջովին թվային ծրագիր է, որը թույլ է տալիս հաշված րոպեների ընթացքում առանց փաստաթղթեր ներկայացնելու, առանց բանկ այցելելու դիմել եւ ստանալ մինչեւ 30 մլն դրամի վարկ։

Առաջնային շուկայում ավտովարկավորման ոլորտում գործում է նաեւ առցանց վարկավորման հարթակ, որը հնարավորություն է տալիս առանց բանկ այցելելու՝ դիլերների կողմից կազմված ցանկից մեքենա ընտրել, հաշվարկել հավանական վարկի գումարը, դիմել բանկ եւ ստանալ նախնական հաստատում: Դրանից հետո հաճախորդը կարող է հանդիպել դիլերին, դիմել վարկի համար եւ ստանալ ավտոմեքենա: Մենք մտադիր ենք ընդլայնել այս ծրագիրը, որպեսզի հաճախորդը կարողանա վարկ ստանալ առանց դիլերին այցելելու:

Նրանք նաեւ մտադիր են ընդլայնել առցանց հաշիվներ բացելու հնարավորությունը՝ պայմաններ ստեղծելով բիզնեսի համար մեկ հարթակից բազմաթիվ ծառայություններից օգտվելու համար։

Անշարժ գույքի արդյունաբերությունը նույնպես ունի թվային էկոհամակարգ: Այն թույլ է տալիս ընտրել անշարժ գույք, դիմել բանկ հիփոթեքային վարկ ստանալու համար եւ հայտի հաստատվելուց հետո այցելել բանկ: Մենք աշխատում ենք, որպեսզի այս այցը նույնպես պարտադիր չլինի, եւ մնան միայն պետական ​​գրանցման հետ կապված ընթացակարգերը։ Մենք բանակցում ենք պետական ​​կառույցների հետ, որպեսզի դրանցում եւս ներդրվի ավտոմատացման համակարգ։

Ինչ վերաբերում է էկոհամակարգին, պատրաստվում ենք մեր ծառայությունները մանրամասն ներկայացնել «ԴիջիԹեքի» ժամանակ, որտեղ կգործի մեր առանձին տաղավարը»,- նշել է Արտակ Հանեսյանը։  

«Ամերիաբանկ»-ի մանրածախ բանկինգի տնօրեն Արման Բարսեղյանն իր հերթին նշել է, որ մոտ 2 տարի առաջ բանկը թվայնացումն անվանել է զարգացման հիմնական ռազմավարություններից մեկը։

«Այս ռազմավարության շրջանակներում մենք սկսել ենք ծրագրեր իրականացնել, որպեսզի հաճախորդները կարողանան օգտվել բանկի ծառայություններից առցանց՝ 24/7 ռեժիմով:

Այսօր ինչպես ֆիզիկական, այնպես էլ իրավաբանական անձինք կարող են բացել բանկային հաշիվներ, պատվիրել քարտեր, գրանցվել ինտերնետ-բանկինգում եւ օգտվել առցանց ծառայություններից օրը 24 ժամ, շաբաթը 7 օր։

Այս տարի 10 հազար հաճախորդ բացել է առցանց հաշիվ, մոտ 15 հազար հաճախորդ պատվիրել է քարտեր, ավելի քան 17 հազար հաճախորդ գրանցվել է ինտերնետ-բանկինգում։ Այսինքն՝ համակարգը լայնորեն կիրառվում է հաճախորդների կողմից։

Բիզնես-վարկավորման ոլորտում էկոհամակարգը նույնպես պահանջարկ ունի։ Նույնը վերաբերում է սպառողական վարկերին։ Այս տարի առցանց ռեժիմով տրամադրվել է 15 հազար սպառողական վարկ։ Սպառողական վարկերի 92%-ը տրամադրվել է թվային համակարգերի միջոցով։

Ինչ վերաբերում է հիփոթեքային վարկավորման հարթակին, ապա համակարգում ներկայումս ներառված են ավելի քան 40 կառուցապատողների նախագծեր: Սա թույլ է տալիս հաճախորդներին ոչ միայն ֆինանսական ծառայություններ ստանալ, այլ նաեւ առաջնային շուկայում համեմատել տարբեր կառուցապատողների առաջարկները, որտեղ ներկայացված է առաջարկների ճնշող մեծամասնությունը: Այս տարի ավելի քան 300 դիմում ենք ստացել։ Բանկի ընդհանուր հիփոթեքային պորտֆելը ներկայումս գերազանցում է 130 մլրդ դրամը։ Այս ցուցանիշով նույնպես բանկը առաջատարն է երկրի բանկային համակարգում։

Մեր հարթակում կան նաեւ առաջնային շուկայի ավտոդիլերների 30 մակնիշի եւ 130 մոդելի մեքենաներ: Հաճախորդը հնարավորություն ունի ընտրել 130 մոդելներից, համեմատել չափորոշիչները եւ որոշել, թե որ մեքենան գնել: Այնուհետեւ նա կարող է առցանց հայտ ներկայացնել: Մի քանի ամսից ամբողջ գործընթացը կլինի առցանց, որպեսզի դիլերին այցելելու կարիք չլինի»,- ընդգծեց Բարսեղյանը։

Նա անդրադարձավ նաեւ Liooli համակարգին, որը ուղղված է փոքր եւ միջին բիզնեսի ոլորտի հաճախորդներին, ովքեր չեն կարողանում առցանց-խանութ բացել։

«Սա հարմար հարթակ է եւ ընկերությունների, եւ նրանց հաճախորդների համար։ Այնտեղ ներկայացված է ավելի քան 1500 ապրանք, որոնք մեկ օրվա ընթացքում անվճար առաքվում են նշված հասցեով։ Շատ կարեւոր է, որ առցանց հարթակում պատշաճ կերպով ներկայացվեն ապրանքների, բովանդակության, չափանիշների, հատկությունների նկարագրությունը։ Բացի հարթակ տրամադրելուց, մենք նաեւ աջակցություն ենք ցուցաբերում, որպեսզի այս բովանդակային մասը ներկայացվի պրոֆեսիոնալ մակարդակով։

Ապահովագրական ընկերությունները կարող են իրենց ծառայությունները ներկայացնել նաեւ մեր հարթակի միջոցով։

Այսօր մեր հարթակի միջոցով հաճախորդները հնարավորություն ունեն գնելու հինգ տեսակի ապահովագրական ծառայություններ։ Նրանք, առանց ապահովագրական ընկերությունների գրասենյակներ այցելելու, կարող են գնել այդ հինգ ծառայությունները, որոնք, մեր կարծիքով, ամենապահանջվածն են։

Հետագայում անհրաժեշտ է ստեղծել ավելի ճկուն մեխանիզմներ, որպեսզի ուսանողներին վարկեր տրամադրելու հիմքում միայն ծնողների վարկունակության գործոնը չդրվի, այլ նաեւ ուսանողների առաջադիմությունը, ովքեր ապագայում աշխատելով, կկարողանան մարել վարկերը։ Մենք տեսնում ենք այս անհրաժեշտությունը։ Արտասահմանում նման լուծումներ կան»,- ասաց Արման Բարսեղյանը։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Հայկական առաջին բանկը Ֆասթեքսվերսում․ Ֆասթ Բանկը ներկայացնում է իր վիրտուալ տարածքը
Բանկը նպատակ ունի ապագայում զարգացնել Fspace-ն՝ ավելացնելով նոր հնարավորություններ...
Կոնվերս Բանկը միացել է Career City Fest-ին
Սա հիանալի հնարավորություն է ներկայանալու որպես գործատու, հավաքագրելու հետաքրքրվածության հայտեր երիտասարդ մասնագետներից...
Թուրքիայի Կենտրոնական բանկը զեղչման տոկոսադրույքը պահել է 50%-ի մակարդակին
Վերլուծաբաններն ակնկալում են, որ Թուրքիայի Կենտրոնական բանկը աշնանը կսկսի տոկոսադրույքի իջեցումը
Apple Pay-ը հասանելի է ԱՐՄՍՎԻՍԲԱՆԿԻ հաճախորդների համար
Անհպում վճարում կատարելու համար պարզապես անհրաժեշտ է iPhone-ը կամ Apple Watch-ը մոտեցնել վճարային տերմինալին...
WSJ. ԱՄՆ-ն աշխատում է Ռուսաստանի հետ համագործակցելու համար չինական բանկերի դեմ պատժամիջոցների վրա
Ըստ ամերիկացի պաշտոնյաների, Պեկինի օգնությունը Մոսկվային թույլ տվեց վերականգնել իր ռազմարդյունաբերական ներուժը
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը համալրել է ավանդային պրոդուկտները ֆիզիկական անձանց համար
Ազգային արժույթով ավանդ ներդնելիս տարեկան եկամտաբերությունը կկազմի 7․48%-ից մինչև 10․22%...
Ամենաշատ