![](img/news/80/87/89/default.jpg)
Tesla-ն կորցրել է ավտոմեքենաների ամենաթանկ ապրանքանիշի տիտղոսը։ Brand Finance խորհրդատվական ընկերության թարմ զեկույցի համաձայն՝ Mercedes-Benz-ը բարձրացել է աշխարհի ամենաթանկ ավտոմեքենաների ապրանքանիշերի վարկանիշի առաջին հորիզոնական՝ փոխարինելով նախկին առաջատարին՝ ամերիկյան Tesla-ին։
Mercedes-Benz-ի արժեքն աճել է մեկ տոկոսով՝ հասնելով 59,4 միլիարդ դոլարի, իսկ Tesla-ինը նվազել է 12 տոկոսով՝ մինչև 58,3 միլիարդ դոլար: Վերլուծաբանները ամերիկյան ավտոարտադրող ընկերության ի անկումը կապում են դրա ղեկավար Իլոն Մասկի ոչ միանշանակ պահվածքի հետ։
Աշխարհի ամենաթանկ մեքենաների ապրանքանիշերի տասնյակը հետևյալն է.
Առաջին տեղում Mercedes-Benz-ն է, երկրորդում՝ Tesla-ն, երրորդում՝ Toyota-ն՝ 52,7 մլրդ դոլարով, չորրորդում՝ Porsche-ն (43,1 մլրդ դոլար):
Հինգերորդ տեղում BMW-ն է (41 մլրդ դոլար), վեցերորդը մեծ տարբերությամբ Volkswagen-ն է (33,8 մլրդ դոլար), յոթերորդում՝ Honda-ն (26 մլրդ դոլար), ութերորդում՝ Hyundai-ը ն (22,9 մլրդ դոլար), իններորդում՝ Ford-ը (20,9 մլրդ դոլար) և տՏասներորդ տեղում Audi-ն է (14,4 մլրդ դոլար):
2024 թվականին միայն երեք ապրանքանիշ են բարելավել իրենց դիրքերը՝ Mercedes-Benz-ը, Porsche-ն և Hyundai-ն: Եվս երեքը պահպանել ցիեն իրենց նախկին տեղերը (Volkswagen, Honda և Audi), իսկ երեքի համար իրավիճակը վատթարացել էավ՝ Tesla-ն, BMW-ն և Ford-ը: Վերլուծաբանները Tesla-ի ձախողումը բացատրում են ընկերության ղեկավար Իլոն Մասկի գործունեության քննադատությամբ, ում պահվածքն ազդում է Tesla-ի հեղինակության վրա։
BYD-ն Չինաստանի ավտոմեքենաների ամենաթանկ ապրանքանիշն է, ըստ Brand Finance-ի, նրա արժեքն անցյալ տարվա ընթացքում աճել է 20 տոկոսով՝ հասնելով 12,1 մլրիլիարդ դոլարի: Ընկերությունն ընդհանուր առմամբ դրական դինամիկա է գրանցում չինական ապրանքանիշերի շրջանում. 2024 թվականի վարկանիշում ընդգրկված չինական 22 ապրանքանիշերից 19-ը բարելավել են իրենց դիրքերը։