Porsche-ն ներկայացրել է Taycan Turbo GT-ն՝ իր պատմության մեջ ամենաարագ ճանապարհային մեքենան: 6,6 վայրկյան. ահա թե որքան ժամանակ է պահանջվում նրան կանգառից 200 կմ/ժ արագություն զարգացնելու համար: Իսկ առաջին «հարյուրը» նա փոխանակում է 2,2 վայրկյանում, հայտնում է Drom.ru-ն։
Բայց քանի որ այս լիգայում ավտոարտադրողները չափվում են ոչ թե լուսացույցներում իրենց ներուժով, այլ Նյուրբուրգրինգ Նորդշլայֆում անցկացրած շրջանի ժամանակով, Porsche Taycan Turbo GT-ն շատ արագ է՝ 7 րոպե 05 վայրկյան 55 հարյուրերորդական շրջանով: Դա լրիվ 18 վայրկյանով ավելի արագ է, քան Tesla-ի լավագույն ժամանակը, որը սահմանել է երեք շարժիչով Tesla Model S Plaid-ը: Եվ ընդհանրապես ավելի արագ, քան չորս դռնով ցանկացած մեքենայի դեպքում։
2,3 տոննա քաշով էլեկտրական մեքենան ակնհայտորեն լավագույն ընտրությունը չէ բարձր արագությամբ շրջադարձերի համար: Սակայն Taycan Turbo GT-ի արագության բանալին այլ տեղ է` ակնթարթորեն արագացնելու և արգելակելու կարողությունը: Արագացումն իրականացվում է լիաքարշակ փոխանցման տուփով, որի համատեղ առավելագույն երկշարժիչային հզորությունը կազմում է 777 ձիաուժ:
Իսկ արգելակման համար պատասխանատու են կերամիկական սկավառակներով արգելակները։ Հատկանշական է ընտրովի Weissach փաթեթը, որը կառաջարկվի Taycan Turbo GT հաճախորդներին: Այն ներառում է աերոդինամիկ հավաքածու, որը էլեկտրական մեքենային տալիս է 220 կգ ներքև ուժ բարձր արագությամբ, ինչպես նաև այլ առանձնահատկություններ՝ հետևի նստատեղի տեղում ածխածնային մանրաթելային շրջանակ՝ մարմնին կողային կոշտություն հաղորդելու համար, հեռացված մեկուսացման գորգեր և մեխանիկական ներգործության բացակայություն։