News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Հունիս 21
Տեսնել լրահոսը


Ճանապարհային երթեւեկության կանոները խախտելու համար մինչեւ այժմ եղած   տուգանքները համաներելու պահանջով եւ կամիր գծանշանների դեմ բողոքող «Դուրս մեր գրպանից նախաձեռնության»  մեկ տասնյակից ավելի անդամներ իրենց ավտոմեքենաներով այսօր՝ սեպտեմբերի 17-ին, 23 րոպե առանց վճարելու ցուցադրաբար կանգնեցին կարմիր գծերի տարածքում:

«Մենք կոչ ենք անում բոլոր քաղաքացիներին չվճարել կարմիր գծերի տարածքում կանգնելու  համար, որվհետեւ եթե քաղաքացիները վճարում են իրենց բարի կամքով, լավություն են անում քաղաքապետարանի չինովնիկներին»,-ասաց նախաձեռնության անդամ Վարդան Հակոբյանը:

Նրա խոսքով՝ քաղաքապետարանի կողմից վճարովի ավտոկայանատեղիների մասին ընդունված որոշումը հակասում է ՀՀ կառավարության կողմից 2009թ. ընդունված որոշմանը, ըստ որի ավտոկայանատեղիները չեն կարող գտնվել ճանապարհի երթեւեկելի մասում:

«Մեզ համար կառավարության որոշումն ավելի ուժեղ է, քան քաղաքապետարանի ինչ-որ չինովնիկի: Բացի այդ սահմանված չէ, թե երբ է վճարվում ավտոկայանատեղիում կանգնելու տուգանքը։ Եթե 15 րոպե կանգնում ենք, ու չենք վճարում, հաջորդ օրը կարող է 5000 դրամ տուգանք գալ, չնայած որ ոչ մի ժամկետ նշված չէ: Ավտոկայանատեղին պետք է ունենա ապահով մուտք եւ ելք, սակայն դա ապահովված չէ: Մեքենան կարող է դուրս գալ կարմիր գծերից ու  ձախից մեկ ուրիշ ավտոմեքենա կարող է գալ, հարվածել նրան»,-ասաց Վարդան Հակոբյանը՝ նշելով, որ գոյություն ունի քաղաքացուց գումար գանձելու երկու ձեւ՝ տուրք եւ հարկ, սակայն կարմիր գծերի համար  վճարվող գումարը ոչ հարկ է, ոչ տուրք:

«Սա, բնականաբար, հարկ չէ, տուրք էլ չի կարող լինել, քանի որ տուրքը վճարվում է որոշակի ծառայության համար: Սա եւս մեկ պատճառ է, թե ինչու չվճարենք կայանատեղիների կարմիր գծանշումների համար»,-ավելացրեց Վարդան Հակոբյանը:

Նա նաեւ նշեց, որ վճարովի ավտոկայանատեղիների համար վճարած գումարների միայն 30 տոկոսն է անցնում քաղաքապետարանին. «Եթե վաղը հայտարարվի, որ ամբողջը գնալու է քաղաքապետարանին, տարեկան սպասարկման վճարը ես ինքս պարտավորվում եմ վճարել»:

Նշենք, որ այսօր ակցիայի մասնակիցները Մերգելյան ինստիտուտի տարածքից ավտոերթով եւ ազդանշաններ տալով շարժվեցին դեպի Դավիթաշեն: Ակցիան հսկող ոչ մի ոստիկան չկար:

Ակցիայի մասնակիցները նշեցին, որ տուգանվելու դեպքում կարգի համաձայն նախ կդիմեն քաղաքապետարան, իսկ եթե իրենց բողոքը չբավարարվի, կդիմեն դատարան:

Ի դեպ, կարմիր գծերի տարածքում որեւէ վերահսկող տեսախցիկ, որով կապացուցվեր, թե քանի րոպե են ավտոմեքենաները կանգնել կարմիր գծերի տարածքում, չկար նաեւ ցուցատախտակ, տարածքում «Փարկինգ սիթի» ընկերության ավտոմեքենաներ չէին շրջում:

Լուսանկարը՝  Արսեն  Սարգսյանի/NEWS.am

Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
BMW-ն պաշտոնապես ներկայացրել է նոր սերնդի X3 մոդելները
Շարժիչի հզորությունը մեծանում է մինչև 393 ձիաուժ...
Սեփականատիրոջ ավտոտնակում 35 տարի «քնած» 1970 թվականի խորհրդանշական Lamborghini Miura P400 S-ը կհանվի աճուրդի
Ակնկալվում է, որ օգոստոսի 16-ին և 17-ին անցկավելիք աճուրդը կգրավի աշխարհի հավաքորդների համակ ուշադրությունը...
Nissan-ն՝ ի հիշատակ Datsun 240Z-ի, ստեղծել է նոր սահմանափակ քանակությամբ Z Heritage Edition մոդել
Nissan-ը չի նշել, թե քանի Z Heritage Edition կվաճառվի, սակայն մեքենան վաճառքի կհանվի այս ամառ՝ 59 հազար 135 ԱՄՆ դոլարով...
Պարզվել է, որ չինական սեդանը հինգ անգամ ավելի թանկ է, քան Maybach-ը
Գրեթե մեկ միլիոն դոլարով հաճախորդը կստանա 3730 միլիմետր անիվային բազա և 5980 միլիմետր երկարություն...
Թողարկվել է Կալաշկովի ինքնաձիգի գնդակներից պաշտպանված Volkswagen Golf ավտոմեքենան
Ընկերության ցուցադրական մոդելը կառուցվել է վերջին սերնդի Volkswagen Golf GTI-ի հիման վրա...
Jeep-ը մինչև 2027 թվականը ամբողջ աշխարհում կթողարկի Renegade ամենագնացի էլեկտրական տարբերակը
Ամերիկյան ընկերության տվյալներով՝ Renegade-ը կդառնա Jeep-ի վեց նոր էլեկտրական մեքենաներից մեկը․․․
Ամենաշատ