News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Ապրիլ 26
Տեսնել լրահոսը

Էմանուել Մակրոնը եւ Օլաֆ Շոլցը ժպտում էին այս շաբաթ Բեռլինում երկար ընթրիքից առաջ լուսանկարվելիս, սակայն օդում սառնություն էր զգացվում, գրում է Bloomberg-ը։

Ֆրանսիայի նախագահի եւ Գերմանիայի կանցլերի ջերմ արտահայտությունները եւ պաշտպանական եւ էներգետիկ համագործակցության մասին ապագա համագործակցության մասին խրախուսական խոսքերը հակասում էին ճաշի ընթացքում առաջացած լարվածությանը, նշում են աղբյուրները։

Երկու երկրները համաձայն չեն հիմնական քաղաքականության ոլորտներում, մասնավորապես, այն հարցում, թե ինչպես կարող են Եվրամիության անդամները պաշտպանել իրենց տնտեսությունները էներգետիկ ճգնաժամի պայմաններում, երբ սպառնալիքի տակ է 100 միլիարդ եվրոյի պաշտպանական նախագիծը: Միջուկային էներգետիկան եւս մեկ խոչընդոտ է:

Երկուշաբթի օրվա ընթրիքի ժամանակ շոշափելի հիասթափությունը մատնանշում է մայրցամաքում կարեւորագույն երկկողմ հարաբերություններում նոր խնդիրները:

ԵՄ-ի ստեղծումից ի վեր, նրա ուղին եւ թափը որոշվել է նպատակների միասնությամբ՝ երբ եւ՛ Գերմանիան, եւ՛ Ֆրանսիան միասին են գործում: Ամեն անգամ, երբ դա չկա, ԵՄ-ն մի տեսակ քարանում է:

Բացի քաղաքական տարաձայնություններից, Մակրոնի կողմից աճում է այն գիտակցումը, որ Շոլցը եւ նրա թիմը Ֆրանսիան որպես առաջնահերթություն չեն դիտարկում:

Պաշտոնյաներից մեկը որպես օրինակ բերել է այն փաստը, որ Գերմանիայի կանցլերը չեղարկել է սեպտեմբերի 29-ին նախատեսված զրույցը Ֆրանսիայի վարչապետ Էլիզաբեթ Բորնի հետ, քանի որ հիվանդ էր Covid-ով, միայն այն բանի համար, որ այդ օրն ավելի ուշ միանա տեսակապով մամուլի ասուլիսին, որպեսզի ներկայացնի գերմանական ընկերությունների եւ տնային տնտեսությունների վրա էներգետիկ ճգնաժամի ազդեցությունը մեղմելուն ուղղված 200 միլիարդ եվրոյի փոխառության ծրագիրը։

Գերմանիայի կառավարության ներկայացուցիչն ասել է, որ Շոլցի եւ Բորնի միջեւ զրույցը պետք է հետաձգվի՝ Covid-ով կանցլերի վարակվելու եւ նրա կարանտինի պատճառով:

Մի պաշտոնյայի խոսքով՝ ֆրանսիացիներին զայրացրել է այն, որ իրենց չեն տեղեկացրել առաջիկա հայտարարության մասին։ Մասնավոր կերպով ֆրանսիացի պաշտոնյաներն ասում են, որ վախենում են, որ գերմանական փաթեթը կհանգեցնի ավելի տնտեսական բաժանման, քանի որ Բեռլինի կառավարությունը պոտենցիալ խաթարում է մրցակցությունը դաշինքի ներսում՝ սուբսիդավորելով էներգիան բիզնեսի համար:

Վերջին անգամ, երբ Գերմանիայի օգնության մեծ փաթեթը տագնապեցրել է եվրոպացիներին համավարակի ժամանակ, Մակրոնը գործարք է կնքել Անգելա Մերկելի հետ, որը հանգեցրել է վերականգնման հիմնադրամի ստեղծմանը: Այս անգամ եւս երկու երկրները կարող են ի վերջո պայմանավորվել նման բանի շուրջ:

Անհանգստությունը սնում են երկու շատ տարբեր քաղաքական համակարգեր: Մեկը կենտրոնացած է Ֆրանսիայի ամենակարող նախագահի շուրջը: Մյուսը խրախուսում է կոալիցիայի ստեղծումն ու փոխզիջումները դաշնային խորհրդարանում։

Խաղի մեջ են մտնում նաեւ անհատները: Մինչ Մակրոնը սիրում է երկար ու բարդ ելույթներ, Շոլցը, ինչպես եւ Մերկելը մինչ այդ, նախընտրում է կենտրոնացված խոսակցություններ՝ առանց ավելորդությունների: Բայց Մերկելի հետ Ֆրանսիայի նախագահը միշտ կարող էր փոխզիջում գտնել: Շոլցի հետ, կարծես, ավելի դժվար է:

Տարիներ շարունակ Ֆրանսիան եւ Գերմանիան վիճում էին ԵՄ-ում պաշտոնների, եվրոգոտու բյուջեի եւ ԱՄՆ-ի հետ ազատ առեւտրի համաձայնագրի շուրջ:

Միջուկային էներգիայի եւ ԵՄ էներգետիկ ենթակառուցվածքների բարելավման ուղիների շուրջ վեղեմի տարաձայնությունները Ուկրաինայում պատերազմից հետո դարձել են վիճաբանության եւս մեկ կետ: Քանի որ Գերմանիան ներկայումս էլեկտրաէներգիա է արտահանում Հռենոսով, երկրի էներգետիկայի նախարար Ռոբերտ Հաբեկը օգոստոսին կայացած փակ հանդիպման ժամանակ եզրակացրել է, որ խնդիրը Ֆրանսիան է:

Սակայն Բեռլինում աշխատանքային ճաշի ժամանակ, ըստ մարդկանց, խոսքը պաշտպանության մասին է եղել։

Մակրոնը վաղուց հանդես է գալիս համատեղ եվրոպական պաշտպանական նախագծի օգտին, որն ուղղված է ԱՄՆ-ից ավելի մեծ անկախության հասնելուն: Սակայն Գերմանիան եւ ԵՄ անդամ մյուս երկրները դա առաջին հերթին դիտարկում են որպես ֆրանսիական ընկերություններն ու ազդեցությունն ամրապնդելու փորձ, եւ հետպատերազմյան Գերմանիայում բանակի նկատմամբ խորը թերահավատություն է ձեւավորվել:

Future Combat Air System-ում առաջընթացը, որը հայտնի է որպես FCAS, դանդաղ է ընթանում: Ֆրանկո-գերմանա-իսպանական նախագիծը ներառում է ռեակտիվ կործանիչ, որը նախատեսված է 2040 թվականին ֆրանսիական Rafale եւ գերմանական Typhoon ինքնաթիռները փոխարինելու համար:

Չնայած Ֆրանսիայի եւ Գերմանիայի պաշտպանության նախարարների հուսադրող մեկնաբանություններին, որ արդյունաբերությունը պետք է միասնական լինի, Գերմանիան եւ Ֆրանսիան մտածում են միայնակ գործելու մասին, ասում են աղբյուրները:

Նրանց խոսքով՝ եթե նախագիծը ձախողվի ֆրանսիական Dassault Aviation SA-ն ինքը կործանիչ կմշակի, մինչդեռ Գերմանիան, ամենայն հավանականությամբ, կապավինի ԱՄՆ-ի ներմուծմանը:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Ամենաշատ