News
Լրահոս
News
Կիրակի
Փետրվար 25
Տեսնել լրահոսը

Հին գլադիատորական մարտերի գրավչությունը, որը վառ կերպով ներկայացված է ֆիլմերում և հեռուստատեսային շոուներում, գրավում է հանդիսատեսին իր արյունոտ դրամայով և բարձր խաղադրույքներով: Սակայն, այս պատմական տեսարանների հետևում գտնվող  իրականությունը հաճախ սխալ է ընկալվում, գրում է Big Think-ը:

Ի տարբերություն ֆիլմերում ցուցադրվածի, գլադիատորների մենամարտերը հազվադեպ էին մահով ավարտվում. երկուսը մտնում էին ասպարեզ, սակայն միայն մեկն էր դուրս գալիս: Դրանք ավելի շուտ ցուցադրում էին այն, ինչ հռոմեացիներն անվանում էին virtus, այսինքն՝ ֆիզիկական և հոգեբանական տոկունություն, ինչպես նաև ռազմական վարպետություն։ Դրանք միայն հազվադեպ, կամ պատահաբար են ավարտվել մահով, հաղորդում է Focus-ը։

Երկրորդ՝ գլադիատորները թանկարժեք էին։ Յուրաքանչյուր գլադիատոր ամիսներ շարունակ վերապատրաստվել է բժիշկների մոտ: Նրանք ստացել են լավագույն բժշկական օգնությունը ժամանակի լավագույն բժիշկներից։

Զարմանալիորեն, հանդիսատեսը փափագում էր տաղանդի և տոկունության դրսևորումների՝ գերադասելով  վարպետորեն անցկացվող  մարտը արագ մահվանը: Գլադիատորները մարզված  մարդիկ էին, ոչ թե միանգամյա օգտագործման զոհեր:

Հետաքրքիր է, որ բռնցքամարտը, որը  մինչև ուշագնացության աստիճանի մարտեր է ենթադրում և ըմբշամարտը, իր խեղդող տեխնիկայով,  ավելի շատ մարդկանց մահվան պատճառ են եղել, քան զենքով մարտերը:

Գլադիատորական մարտերը միապաղաղ գործ չէին։ Ժամանակակից խառը մենամարտերի նման, մարտական ​​ոճերի բազմազան տեսականի կար՝ մոտավորապես 20-ից 30: Գլադիատորներն ընտրում էին իրենց մարտական ​​ոճը՝ ելնելով իրենց կազմվածքից, աթլետիզմից և մարզիչների խորհուրդներից:

Կոլիզեյն իսկապես ավելի շատ նման էր բռնցքամարտի ռինգի, քան մարտի դաշտի: Ինչպես պատմության գրեթե բոլոր մարզաձևերը, գլադիատորական մարտերը նույնպես ունեին իրենց կանոնները:

Ֆիզիկական սահմանափակումների պատճառով այս մենամարտերը տեղի են ունեցել ռաունդներով։ Եթե ​​նայեք ժամանակակից սպորտին, ապա չկա ֆիզիկական պայքարի մի ձև, որը ռաունդներ չունենա: Եվ պարզ պատասխանն այն է, որ մենք ֆիզիկապես անկարող ենք պահպանել անաէրոբ ինտենսիվության մակարդակը   մի քանի րոպեից ավելի:

Բացի այդ, յուրաքանչյուր մենամարտում երկու դատավոր կար, որոնք հետևում էին մենամարտի ընթացքին, նախազգուշացումներ էին անում և վերահսկում արդար խաղը: Այս կանոնները կոչված էին անվտանգության և արդարության որոշակի մակարդակ երաշխավորել  առանց այն էլ լարված տեսարանի ժամանակ:



!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Հայաստանն ու Ֆրանսիան կհամագործակցեն կինոյի բնագավառում
Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնը Բեռլինի միջազգային 74-րդ կինոփառատոնին…
Դանիել Դանիելյանը «Ֆաջր» 42-րդ միջազգային կինոփառատոնի շրջանակում մի շարք հանդիպումներ է ունեցել
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել...
Հայաստանում էապես կսահմանափակվի քրեական տարրերով ֆիլմերի ցուցադրությունը
Նա համոզված է, որ նման ֆիլմերը բացասաբար են անդրադառնում անչափահասների վրա։ Դրանք, ըստ...
Ալեն Սիմոնյանն առաջարկում է սահմանափակել «քրեական ենթամշակույթի քարոզ պարունակող» ֆիլմերի ցուցադրության ժամերը
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հունվարի 25-ի նիստում հավանություն տվեց...
Նոր կարգավորում. ՀՀ-ում վարձութային վկայականը պարտադիր կդառնա ֆիլմերի բոլոր տեսակի ցուցադրությունների համար
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հունվարի 18-ի նիստում հաստատեց Վարձութային...
Ուկրաինայում պաշտոնապես ռեաբիլիտացրել են կինոռեժիսոր Սերգեյ Փարաջանովին
Փարաջանովն Ուկրաինայում ռեաբիլիտացվել է...
Ամենաշատ