News
Լրահոս
News
Շաբաթ
Ապրիլ 27
Տեսնել լրահոսը

Փորձարարական Mercedes-Benz EQXX-ը ցույց է տվել էներգիայի ծայրահեղ ցածր սպառում: Մարտկոցի մեկ լիցքավորմամբ նա մեկնել է 1010 կմ՝ Էր Ռիադից Դուբայ, հայտնում է Motoru.ru-ն։

Ընդ որում, վերջում էներգիա էր մնացել ևս 309 կիլոմետրի համար։ Երթուղին անցնում էր քաղաքի փողոցներով և մայրուղիներով, իսկ դրսում +34 աստիճան տաք էր այդ պահին։ Էներգիայի միջին սպառումը կազմել է ռեկորդային՝ 7,4 կվտ/ժ 100 կիլոմետրի համար, ինչը համապատասխանում է վառելիքով աշխատող մեքենաների համար 0,83 լիտրին մեկ հարյուրի համար։

Mercedes-Benz Vision EQXX-ի նախատիպը մեկ լիցքավորմամբ մեքենա վարելու տիրույթի հերթական ռեկորդն է սահմանել: Վազքի մեկնարկը տրվել է Սաուդյան Արաբիայի մայրաքաղաք Ռիադում։ Իսկ փորձնական էլեկտրական մեքենան ավարտել է երթուղին Դուբայում՝ վերջերս բացված Mercedes-Benz ապրանքանիշի կենտրոնի կողքին։ Այս երկու կետերի միջև հեռավորությունը 1010 կիլոմետր է։ Այնուամենայնիվ, ճանապարհորդության վերջում EQXX-ին մնացել էր 309 կիլոմետր լիցքավորում: Պակաս տպավորիչ չէր էներգիայի սպառումը` 7,4 կվտ/ժամ 100 կիլոմետրի համար, ինչը համարժեք է 0,83 լիտրի մեկ «հարյուրի» համար վառելիքով աշխատող մեքենաների համար: Համեմատության համար նշենք, որ Ford Mustang Mach-E-ն մտել է Գինեսի ռեկորդների գիրք՝ 9,5 կիլովատ/ժամ հզորությամբ։

Երթուղին գծված էր քաղաքի փողոցներով և անապատով, որտեղ շոգը ավանդական էր Արաբական թերակղզու համար՝ +34 աստիճան: Այս պայմանները իդեալական էին ջերմային պոմպի, մարտկոցի պասիվ ջերմային կառավարման համակարգի և EQXX տանիքում ներկառուցված 117 արևային մարտկոցների աշխատանքը փորձարկելու համար: Նրանք լիցքավորել են կոմպակտ լիթիումի երկաթի ֆոսֆատ մարտկոց, որին միացված են օժանդակ սպառողները՝ լուսավորությունից մինչև օդորակման և մեդիա համակարգեր: Ուղևորության ընթացքում արևային տանիքը տրամադրել է 1,8 կվտ/ժամ էլեկտրաէներգիա՝ ընդհանուր հեռահարությանը ավելացնելով մոտ 24 կիլոմետր։

Նաև փորձի նպատակներից էր քամու և արևի ճառագայթման ինտենսիվության ազդեցության վերաբերյալ տվյալներ հավաքել։ EQXX-ն ունի նույնիսկ հատուկ խելացի օգնական, որը քամու ուղղության և դրա ուժգնության մասին տեղեկատվության հիման վրա օգնում է վարորդին ընտրել օպտիմալ արագությունը: Դրա միջին արժեքը, հաշվի առնելով վարորդի՝ փոխելու համար սահմանված ժամանակը, կազմել է ժամում 68,7 կիլոմետր, առավելագույնը՝ 140 կիլոմետր ժամում։ Նախատիպի էլեկտրակայանի պարամետրերը հետեւյալն են՝ 900 վոլտ լարման մարտկոցի հզորությունը 100 կվտ/ժ-ից մի փոքր պակաս է, էլեկտրակայանի հզորությունը՝ 180 կիլովատ, կամ 245 ձիաուժ։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Lamborghini-ն ներկայացրել է իր պատմության մեջ առաջին 800 ձիաուժ ունեցող հիբրիդային քրոսովերը
Այն սովորական Urus-ից տարբերվում է ոչ միայն դիզայնով, այլ նաև իր էլեկտրակայանով, որը ներառում է...
Mercedes-Benz-ը պաշտոնապես ներկայացրել է էլեկտրական G-Class-ը
Նոր մեքենայի սրահը համալրվել է երկու…
Մարդը տանում է մեքենան տեխզննման, ստիպում են ընթացիկ տարվա գույքահարկ վճարել. Առաջարկում ենք փոխել դա. Թունյան
Ավտոմեքենաների տարեկան գույքահարկը տեխզննման պահին վճարել ոչ թե…
Ներկայացվել է թարմացված Nissan Qashqai-ն
Թարմացված Nissan Qashqai-ն պետք է հմայի առաջին հայացքից...
Tesla-ն կտրուկ իջեցրել է իր էլեկտրական մեքենաների գները ԱՄՆ-ում, Չինաստանում և Գերմանիայում
Ըստ Tesla-ի ներկայացուցչի, գներն իջեցվել են նաև Եվրոպայի, Մերձավոր Արևելքի և Աֆրիկայի շատ այլ երկրներում
Volkswagen-ը ներկայացրել է «նոր դարաշրջանի» կոնցեպտ մեքենա
Կոնցեպտը, որը տարբերվում է գերմանական ֆիրմայի գոյություն ունեցող արտադրական մոդելներից ավելի նրբագեղ դիզայնով,․․․
Ամենաշատ