News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Ապրիլ 19
Տեսնել լրահոսը

Իր գործունեության 19 տարիների ընթացքում «Արմնյուզը» մի քանի անգամ բովանդակային փոփոխությունների է ենթարկվել, բայց վերջին 2 տարում կենտրոնացել է լրատվական-վերլուծական արտադրանք թողարկելու վրա: Այս մասին ՀՌՀ նիստի ընթացքում հայտարարեց «Արմնյուզ» ՀԸ լրատվական-վերլուծական դեպարատամենտի ղեկավար Աբրահամ Գասպարյանը:

«Մենք աշխատելու ենք բացառապես մեկ սկզբունքով՝ հնարավորինս քիչ միջամտել հասարակական կարծիքի չեզոքացման ուղղված եւ ի հայտ եկած գործոնների վրա: Այդ պատճառով մեր ավելի քան 40 հաղորդումներում փորձել ենք լինել հնարավորինս անաչառ, հնարավորին օբյեկտիվությանը մոտ, որովհետեւ հասկանալի է, որ բացարձակ օբյեկտիվություն գոյություն չունի: Փորձել ենք ատռավելագույնս քաղաքական, հասարակական գունապնակը ներկայացնել հանրության դատին»,-ասաց Գասպարյանը:

Նրա խոսքով, հեռուստաընկերության կոնտենտի 75 տոկոսը եղել է պաշտոնական, պետական լրատվության ներկայացումը. «Մեզ հաջողվել է ձեւավորել պետականամետ կոնտենտ: Չկա քաղաքական որեւէ գույն ներկայացնող ուժ, որի համար մենք հարթակ չենք դարձել: «Արմնյուզն» իր կոնտենտով մեր պետության հարստությունն է:

Արցախյան պատերազմի ընթացքում «Արմնյուզը» կատարեց ցատկ, նոր մշակույթ մտցրեց լրատվական քաղաքական կոնտենտի հարցում՝ գործակցության ձեռք մեկնելով 16 միջազգային հեռուստաընկերության, 22 համաշխարհային ուղեղային կենտրոնի եւ որոշումների ընդունման տարբեր կենտրոնների հետ: Այն ինչ մենք արեցինք պատերազմի 44 օրերին, ուսանելի է մնացած հեռուստադաշտի ներկայացուցիչների համար, թե ինչպես պետք է աշխատել:

Առաջնագծում մեր ամբողջ թիմը ներկա է եղել, անգամ մեր բաժնետերերը մասնակցել են մարտական գործողությունների: 

Սփյուռքում այս ընթացքում մեր կոնտենտը թարգմանեցին տարբեր լեզուներով եւ տարածեցին սոցիալական ցանցերում»,-ասաց նա:

Աբրահամ Գասպարյանը հավելեց. «Մենք «Արմնյուզը» դարձնելու ենք համահայկական հեռուստաալիք, որտեղ ազգային պատկանելիության հիմքով ցանկացած հայի բոլոր քայլերը արտացոլենք մեր եթերով: Մենք ցույց ենք տվել, որ ունենք բոլոր նախադրյալները եւ պրոֆեսիոնալ առումով, եւ կադրային, եւ լոգիստիկայի, եւ կազմակերպական տանադի շնորհիվ:

Աշխարհի 67 տոկոսը շարունակում է տեղեկատվություն ստանալ հեռուստատեսությամբ: Հետեւաբար, մենք մենք այդ գործիքն օգտագործելու ենք աշխարհի բոլոր հայերին կենտրոնացնելու Հայաստան անվան տակ եւ «Արմնյուզը» դարձնելու ենք այդ հեռուստաընկերությունը»,-ասաց նա:

Նշենք, որ Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի հանձնաժողովում (ՀՌՀ) այսօր քննարկվում է հեռուստաընկերություններին լիցենզիա տրամադրելու հարցը:

25 հաճախականության մրցույթ է հայտարարվել: Դրանցից 6-ը հանրապետական նշանակության է, որին մասնակցում են 12 հեռուստաընկերություն, 9 մայրաքաղաքային, որին մասնակցում է 4 հեռուստաընկերություն եւ 10 մարզային, որոնց մասնակցում է 13 հեռուստաընկերություն:

Ռուսաստանի հետ ամենայն հավանականությամբ կկնքվի պայմանագիր եւ 1-2 սլոթ կտրվի ռուսական հեռուստաընկերություններին:

Հունվարին կհայտարարվեն մրցույթների արդյունքները:

Այսօր 6 հեռուստաընկերություն են ներկայացնելու իրենց ծրագրերը՝«Արմնյուզը», «Հայկական 2-րդ հեռուստաալիքը», «TV5»-ը, «Կենտրոն» հեռուստաընկերությունը, «Արմենիա»-ն եւ ATV-ն:

Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Team-ը դարձել է CaseKey կրթական ակադեմիայի գործընկերը
Վերապատրաստման ծրագրի ավարտին թիմերին կներկայացվի իրական բիզնես խնդիր, որը պետք է լուծել...
ԲՏԱ նախարարն այցելել է «Հայաստանի հեռուստատեսային և ռադիոհաղորդիչ ցանց», ներկայացրել նորանշանակ գլխավոր տնօրենին
Հաջողություն եմ մաղթել նորանշանակ տնօրենին և վստահությունս հայտնել, որ...
Ucom ընկերությունը շարունակում է ցանցի վերազինումը
Ընկերությունն ամբողջ տարվա ընթացքում լրջագույն արդիականացման աշխատանքներ է իրականացնելու...
Ucom-ը հանդես է եկել նոր փաթեթի առաջարկով
Այս ակցիայից օգտվելու համար անհրաժեշտ է բաժանորդագրվել մինչև 2024 թ․ մայիսի 31-ը ներառյալ...
Team-ի նոր սերնդի ցանցը Աշտարակում է (ֆոտո)
Տիեզերական արագության ինտերնետ ապահովող այս ցանցն այժմ հասանելի է Աշտարակ քաղաքի ավելի քան 8000 տնային տնտեսության...
Ucom ընկերությունը շարունակում է ցանցերի վերազինումը
Ապրիլի 10-ի նույն աշխատանքներով պայմանավորված կարող են ձայնային կապի որոշակի ընդհատումներ նկատվել Երևանում...
Ամենաշատ