Ryanair ավիաընկերությունը պարտավոր էր 2 ժամվա ընթացքում կազմակերպել նախօրեի Միլան-Երեւան FR4456 չվերթի ժամանակ առաջացած խնդիրների պատճառով Իտալիայում մնացած անձանց տեղափոխումը Հայաստան։ Այս մասին NEWS.am-ի հետ զրույցում ասաց ուղեւորների իրավունքների պաշտպանությամբ զբաղվող միջնորդ կազմակերպության՝ Passenger.am ընկերության համահիմնադիր եւ տնօրեն Վաներ Հարությունյանը՝ հղում կատարելով ԵՄ 261/2004 կարգավորմանը, որը ենթադրում է պարտավորություններ ավիաընկերության կողմից։
«Ryanair առաջարկել է օգտվել մի քանի օր անց Հռոմի չվերթից, այնինչ իրենք պարտավոր էին 2 ժամվա ընթացքում կազմակերպել այդ ուղեւորների՝ Հայաստան տեղափոխումը։ Տարբեր քաղաքացիներ իրենց միջոցներով փորձել են այլ ճանապարհներով վերադառնալ։ Խոսքը 2-3 տասնյակ ուղեւորների մասին է»,– նշեց նա։
Passenger.am - ի համահիմնադիր Գուրգեն Ղազարյանը Sputnik Արմենիային հայտնել էր, որ տուժած ուղեւորների թվում մանկահասակ երեխաներ, հղի կանայք կան։
Ավելի վաղ հայտնել էինք, որ խնդիրներ են առաջացել Միլան-Երեւան չվերթի ժամանակ։
Ըստ Passenger.am-ի՝ 28.01.2020թ. Ryanair -ի Միլան-Երեւան FR4456 չվերթի մի քանի տասնյակ ուղեւորներ մերժվել են ինքնաթիռ նստեցման/գրանցման հարցում , ինչը նրանց պնդմամբ, տեղի է ունեցել չվերթի ոչ պատշաճ եւ վատ կազմակերպված լինելու պատճառով։
«Տեղեկացնում ենք, որ ըստ ԵՄ 261/2004 կարգավորման այս պարագայում եւս ավիաընկերությունը պարտավոր էր.
▪ Ուղեւորներին տրամադրել այլընտրանքային թռիչք դեպի նախնական ամրագրված նշանակման կետ,
▪ Հոգալ ուղեւորների ըմպելիքի/սննդի (եթե հետաձգումը տեւում ավելի քան 2 ժամ) եւ կացության (եթե հետաձգումը տեւում է ավելի քան 5 գիշերային ժամ) հարցերը։»,– ասված է Passenger.am-ի հաղորդագրությունում։