News
Լրահոս
News
Շաբաթ
Մայիս 28
USD
448.18
EUR
479.46
RUB
6.83
Տեսնել լրահոսը

Կուտակումների ժամանակ մենք եղել են Վրաստանում, Լարսի անցակետում, եւ տեղեկացանք, որ այնտեղ եղել են ՌԴ տրանսպորտի նախարարության, մաքսային եւ սահմանապահ մարմինների ղեկավարները, որպեսզի կարողանանք համատեղ ինժեներական լուծումներ գտնել Լարսի անցակետն ընդլայնելու համար։ Այս մասին այսօր՝ սեպտեմբերի 4-ին, իր պաշտոնավարման 100 օրն ամփոփող ասուլիսում նշեց Տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Աշոտ Հակոբյանը:

Նրա խոսքով, այդտեղ աշխարհագրական դիրքն այնպիսինն է, որ անսահմանափակ անցակետեր չեն կարող կառուցվել. «Մենք համոզվել ենք, որ այդ ժամանակ որեւէ քաղաքական նկատառում, ենթատեքստ չկար: Դա մեր միակ ճանապարհն է, ունենք այն, ինչ ունենք:

Երբ կառուցվել է Լարսի ճանապարհը, գործել է Աբխազիայի ճանապարհը, Հարավային Օսիայի ճանապարհը, գործել է երկաթուղին: Այն ժամանակ ոչ ոք չի հաշվարկել, որ երրորդ երկրից՝ Թուրքիայից կանցնեն դեպի Ռուսաստան, եւ ոչ ոք չէր հաշվարկել, որ Բաթումին կդառնար այդպիսի տուրիստական մեծ կենտրոն: Մեծ հերթերը վերաբերում են ոչ թե հայ վարորդներին, որոնց չափաբաժինը 25 տոկոս է ընդամենը, իսկ մեծ մասը հենց ռուսներն են հերթի կանգնած»,-ասաց նախարարը:

Ինչ վերաբերում է Լարսին այլընտրանք ունենալուն, նախարարն ասաց, թե դա վերաբերում է միայն բեռափոխադրումներին, եւ դա Հարավային Օսիայի հատվածն է. «Ներկայումս բանակցություններ են ընթանում ռուսական եւ վրացական կողմերի եւ շվեցարական SGS ընկերության միջեւ, որպեսզի այդ կազմակերպությունը կարողանա միջանկյալ այդ հատվածում կատարի մեր բեռնափոխադումները», - հայտարարեց Ա. Հակոբյանը՝ հավելելով, որ խնդիրը Հայաստանի հարեւան երկրների՝ Վրաստանի եւ Ռուսաստանի տիրույթում է։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   English, Русский and Türkçe
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Հայաստանը Ռուսաստանին առաջարկել է Վերին Լարսում արտոնյալ պայմաններ ստեղծել հայկական մեքենաների համար․ Մաքսային կցորդ
Առաջարկի էությունն այն է, որ․․․
Մ-2 ճանապարհի 7 վթարավտանգ կետերում կատարվել են ճանապարհային երթևեկության անվտանգության բարելավման աշխատանքներ
Հայաստանի ճանապարհային անվտանգության բարելավման ծրագրի շրջանակում...
Արգավանդ-Շիրակ ճանապարհի բացումը նախատեսվում է հունիսի 4-ին
Այն ներառում է նաև Հրազդան գետի վրա կառուցված 252մ. երկարությամբ և 28մ. լայնությամբ Երևանի թվով 5-րդ խոշոր կամուրջը…
Մենք չէինք նախատեսել, որ բեռնափոխադրումների ամբողջ ծավալը պետք է տեղափոխվի Տաթև-Աղվանի հատված. Փաշինյան
Վարչապետը նաեւ խոստովանեց, որ Հյուսիս-Հարավի Շիրակի մարզ տանող ճանապարհի հետ կապված եւս խնդիր կա...
Բագրատաշենի անցակետում նոր կամրջի կառուցման աշխատանքներն ավարտական փուլում են
Ավարտվել հիմքերի հորատման, հիմքերի և հենապատերի ամրանավորման և բետոնացման, թունելային անցումների բետոնացման աշխատանքները: Կամուրջների...
Հայտարարվել է 4 վթարավտանգ հատվածների բարելավման շինաշխատանքների ձեռքբերման բաց մրցույթ
Մրցութային հայտերի ներկայացման վերջնաժամկետն է 2022թ. հունիսի 02-ը` ժամը…
Ամենաշատ