ԱՄՆ բնակիչները նախընտրում են ցածրորակ սուրճ խմել՝ չնայած մեծ թվով լավ սրճարանների առկայությանը: Հետազոտությունը ցույց է տվել, որ ամերիկացիների մեծ մասն էժան ապրանքը գերադասում է որակյալից:
Ըստ Mignews-ի, ԱՄՆ-ում վաճառվող սուրճի ընդամենը 8%-ն է հատիկավոր սուրճի տեսքով, մինչդեռ ցածրորակ աղացած սուրճի վաճառքի ծավալը վերջին 10 տարիներին գերազանցել է 138.324%-ը:
Դրա շնորհիվ, սուրճի սարքերի տարածվածությունը, որում աղացած սուրճ է օգտագործվում, նույնպես մեծացել է եւ 2013 թվականից զգալիորեն գերազանցում է հատիկավոր սուրճի համար նախատեսված սրճեփների վաճառքին: