«Բրեքսիթը» կփոխի ԵՄ արտաքին քաղաքական կողմնորոշումը։ ԱՄՆ-ի հետ առեւտրային համաձայնագրերը կամ այսօր ենթարկվում են ստուգման՝ Ceta-ի նման, կամ էլ առհասարակ սառեցվում են ՝ TTIP-ի նման։ Եկել է ժամանակը, որ ԵՄ-ն նոր ուղի ընտրի իր առեւտրային քաղաքականության մեջ։ Վերջերս արված հետազոտության մեջ, որի հեղինակները Մյունխենի Տնտեսական հետազոտությունների ինստիտուտի փորձագետներն են, առաջարկվում է վերադառնալ Լիսաբոնից Վլադիվոստոկ միասնական տնտեսական տարածք ստեղծելու՝ հին մտահղացմանը»,- գրում է Die Presse-ը։
Հետազոտության հեղինակ պրոֆեսոր Գաբրիել Ֆելբերմայերի կարծիքով, այդ մտահղացման մեջ երկու անվիճելի առավելություն կա ։ «Նախ մեր հաշվարկներով, նման համաձայնագրից բոլորը միայն կշահեն»,- ասել է փորձագետը։ Բանն այն է, որ Ռուսաստանի, ինչպես եւ մյուս նախկին խորհրդային հանրապետությունների տնտեսությունը, ուժեղ կախման մեջ է հումքի արտահանումից, իսկ եվրոպացիները արտահանում են ավտոմեքենա, տեխնիկա ու պարենամթերք։
Պարզ ասած՝ «մեկի մոտ էներգիա է, մյուսների մոտ նոու հաու»։
Երկրորդ, պարզաբանում է պրոֆեսորը, նման համաձայնագրերը կնպաստեն Մոսկվայի հետ ոչ հասարակ հարաբերությունների հարթմանը։ «Քանի որ Ռուսաստանի ու ԵՄ-ի միջեւ մաքսային տուրքերն ու սակագները առայսօր բարձր են, այստեղ անելիքներ շատ կան», ասվում է հոդվածում։
Ռուսաստանի կողմից առեւտրային սահմանափակումների ներդրումը, շարունակում է հեղինակը, կապակցված են ոչ միայն ուկրաինական հակամարտության ու դրան հաջորդած հակառուսական պատժամիջոցների հետ։ Ռուսաստան- ԵՄ առեւտրի ծավալների կրճատումը ավելի շատ պայմանավորված է նավթի գների անկումով ու Ռուսաստանի տնտեսական անկումով, քան պատժամիջոցներով, համարում են Ifo–ի վերլուծաբանները։
Ռուսաստանի ու ԵՄ-ի միջեւ լարվածության հնարավոր թոթափումը օգտակար կլինի նաեւ Ավստրիային, ասվում է հոդվածում։ Դա վերաբերում է ոչ միայն զբոսաշրջությանը, այլեւ ավտոարտադրողներին, մեքենաշինական ոլորտին նաեւ սննդի արդյունաբերությանը։
Ifo-ի գնահատականով, միասնական տնտեսական տարածքից բոլորից շատ կշահեին Բալթյան երկրները, Ֆինլանդիան ու Իտալիան։