News
Լրահոս
News
Չորեքշաբթի
Հունվար 16
Տեսնել լրահոսը

YouTube–ն որոշել է երաժշտական տեսահոլովակների ժամանակ ավելի շատ գովազդ ցուցադրել այն օգտատերերի համար, որոնք օգտագործում են ծառայությունը երաժշտություն լսելու համար։ Այս մասին Southwest music festival փառատոնի ժամանակ տված հարցազրույցում պատմել է ընկերության երաժշտական ղեկավար Լիր Քոենը, փոխանցում է Bloomberg–ը։

Սա, նրա կարծիքով, ապագայում կստիպի մարդկանց բաժանորդագրվել YouTube–ի վճարովի ծառայությանը։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Facebook-ը որոշել է օգնել լրատվական ինդուստրիային
Քեմփբել Բրաունը՝ Facebook-ի գլոբալ լրատվական գործընկերության ղեկավարը, հայտարարում է, որ ցանկանում է աշխատել հրատարակիչների հետ՝ սոցցանցում եւ նրա սահմաններից դուրս հաջողության հասնելու համար...
Nokia-ն նորից հարյուրավոր աշխատատեղեր է կրճատում
Կրճատումներ են նախատեսված նաեւ արտասահմանյան գրասենյակներում, որտեղ մոտ 100 հազար մարդ է աշխատում, սակայն ընկերությունը չի նշում, թե քանի աշխատատեղ եւ որ երկրներում կկրճատվեն...
Apple-ը կվերակենդանացնի iPod touch-ը
iPod touch-ի վեցերորդ սերունդը թողարկվել է 2015թ․․․
Twitter-ը մեծածավալ թարմացման է պատրաստվում
Մյուս նորարրաությունների թվում ալգորիթմով ընտրված պատասխաններն են, ինչպես նաեւ ռեթվիթի թաքնված կոճակները...
Փորձագետները կազմել են անլար ականջակալների վարկանիշը
Ուսումնասիրության ժամանակ գնահատվել է ձայնի որակը, դրա փոխանցման որակը, ականջակալների ֆունկցիոնալությունը, նրանց հարմարավետությունը եւ ամրությունը, ինչպես նաեւ մարտկոցի որակը...
Ռոբոտը տարբերակում է տիրոջ տրամադրությունը եւ կոպտությունից վիրավորվում
BOCCO Emo-ն գլուխը հակում է եւ հոգոց հանում, եթե տիրոջ ձայնը հոգնած է կամ տխուր…