Martini-ի առաջատար արտադրողը գովազդային գործակալությունների հետ համագործակցությամբ ստեղծել է սառցե սարք՝ «խելացի» խորանարդ, որը բարմեններին նախազգուշացնում է, թե երբ է հաճախորդների մոտ վերջանում ըմպելիքը՝ իրական ժամանակի ռեժիմում բարմենի հետ կապվելու համար օգտագործելով Bluetooth, հայտնում է Kedem–ը:
«Խելացի» խորանարդը ավելացնում են սովորական սառույցի խորանարդներին, ինչի շնորհիվ բարի աշխատողները կարող են նախապես պատրաստել ըմպելիքը՝ երկար չսպասեցնելով հաճախորդներին: Սարքը նաեւ ավանդական սառույցի դեր է կատարում՝ աէրոգելի հավելման հաշվին, ինչի շնորհիվ խորանարդը միշտ սառն է մնում ու ըմպելիքի մակերեսին: «Խելացի» խորանարդը նաեւ կարող է բացահայտել կեղծ ըմպելիքը ու չափել դրանում ալկոհոլի պարունակությունը: