News
Լրահոս
News
Չորեքշաբթի
Հունիս 19
USD
478.04
EUR
535.55
RUB
7.47
ME-USD
0.14
Տեսնել լրահոսը

Ճանապարհները պետք է նորոգել, բայց այնպես նորոգել, որպեսզի դա չվերածվի մղձավանջի վարորդների համար։

Անցած շաբաթվանից Իսակովի պողոտայի կամրջի մոտ ճանապարհային նորոգման աշխատանքներ են իրականացվում։ Իրականում ասել, թե աշխատանքներ են կատարվում, նշանակում է հաճոյախոսություն անել ճանապարահաշինարարներին։ Ավելի ճիշտ կլիներ ասել՝ աշխատանքներ չեն կատարվում։ Տասնյակ մետրերով հանվել է ասֆալտի ծածկը, փորվել են քառակուսի փոսեր, ասֆալտ փռելու նախապատրաստական աշխատանք է կատարվել եւ վերջ, աշխատանքները դադարեցվել են։ Ահա արդեն մի քանի օր կարելի է նկատել մեքենաների կուտակումներ, մեքենաները հազիվ են անցնում փոսերն ու խրամատները, ակնհայտորեն ստեղծվել են բոլոր պայմանները ՃՏՊ-ի համար, շինարարներ չեն նկատվում։

Այսինքն՝ տխրահռչակ «իրավիճակ է փոխվել»-ը ճանապարհաշինարարների վրա չի տարածվո՞ւմ։ Ըստ էության, իշխանությունը երկրում եւ քաղաքում փոխվել է, մտածելակերպը՝ ոչ։ Ո՞վ է, ըստ էության, առաջին, երկրորդ, երրորդ հերթին պատասխանատվություն կրում՝ միեւնույն է։ Շինարարական ընկերությո՞ւնը, որը շահել է նորոգման տենդերը եւ կատարում է աշխատանքներ, վերահսկող մարմիննե՞րը՝ շրջանային վարչակազմի միջոցով, թե՞ քաղաքապետարանը, որոնք պատկերացում չունեն, թե ինչպես է կատարվում տենդերը, թե՞ էլի ինչ-որ մեկը։ Անձրեւին հղում կատարելը տեղին չէ. կամ պետք է ասֆալտը քանդելուց առաջ եղանակի տեսությունն ուսումնասիրել, կամ ավելի արագ աշխատել։ Ամենահետաքրքիրն այն է, որ այստեղ ոչ այնքան վաղուց են ասֆալտապատել եւ նորոգման անհապաղ անհրաժեշտություն չկար, կարելի էր ջանքերն ուղղել ավելի խնդրահարույց ճանապարհների։ Բայց եթե քաղաքային իշխանություններն անզուսպ ցանկություն են ունեցել բարելավելու առանձին վերցրած տեղամասի որակը, ապա դա պետք էր անել խելամիտ ժամկետներում։ Թեեւ, հնարավոր է, իրավասու մարմինները զբաղված են սեփական աշխատավարձի վերահաշվարկով, եւ տեղերում իրավիճակին ծանոթանալու ժամանակ պարզապես չունեն։ 

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Եվրոպական դատարանը Գերմանիային արգելել է արասահմանցիների համար վճարովի ավտոուղի կառուցել
Եվրադատարանի վերջնական որոշումը բոլորի համար անակնկալ էր, քանի որ այն ավելի վաղ աջակցել էր Գերմանիայի այս նախագծին…
Հայտարարվել են Վայոց ձորի եւ Տավուշի մարզերի ճանապարհների վերականգնման մրցույթներ
Հայտատու կազմակերպությունները պետք է ունենան համապատասխան շինարարական աշխատանքների իրականացման փորձ եւ ռեսուրսներ…
Պետական նշանակության ճանապարհների հիմնանորոգման արժեքը կազմել է 6 մլրդ դրամ. նախարար
«Դուք գիտեք, որ վարչապետի հանձնարարականով այդ նպատակի համար ֆինանսական միջոցներն այս տարի ավելացվել են, իսկ հաջորդ տարի...
Փոխնախարար Բագրատ Բադալյանը ԵՆԲ ներկայացուցիչների հետ քննարկել է «Հյուսիս-հարավ»-ի հեռանկարները
Բանկի ֆինանսավորմամբ Հայաստանում իրականացվող ենթակառուցվածքային ծրագրերը...
Հայաստանում շահագործման է հանձնվել Վանաձոր-Ալավերդի-Վրաստան ավտոմայրուղու 38,5 կմ երկարությամբ հատվածը. նախարար
Սա բավականին բարձրորակ, լայն ճանապարհ է՝ անհրաժեշտ ենթակառուցվածքների առկայությամբ…
Հունիսի 8-ին ժամանակավորապես կդադարեցվի Մյասնիկյան պողոտայի երթեւեկությունը. Ծառեր են հատելու
Պատճառվող անհարմարությունների համար հայցում ենք մեր համաքաղաքացիների ներողամտությունը…